کاربردهای پرینترهای سه بعدی

کاربردهای پرینترهای سه بعدی

کاربردهای پرینترهای سه بعدی

از کاربردهای پرینترهای سه بعدی علاوه بر امور صنعتی و هنری و ماکت سازی های معماری و مجسمه سازی که مرسوم شده اند می توان از کاربرد آن ها در پزشکی و کمک شایان آن در تسریع فرآیند بهبود و درمان گفت.

پرینترهای سه بعدی در سه مدل FDM ، SLS ، SLA  که به ترتیب متریال های (پودری ، رزینی ، فیلامنتای پلاستیکی ) دارند ناممکن را ممکن کرده اند.

به این ترتیب که در ترمیم جمجمه شکسته شده که از عمل های سخت جراحی می باشند گرفته تا حتی ترمیم دوباره دندان برای ایمپلت و روکش استفاده می شوند.

پرینترهای سه بعدی جایگاه ویژه ای در میان طراحان در هزاره سوم ایجاد کرده است.

بدون تردید در آینده ای نه چندان دور پیشرفت های چشم گیری از کاربرد آن ها در زندگی بشر خواهیم دید.

سرویس نمونه سازی سریع پرینترهای سه بعدی در خلق نمونه های اولیه و همچنین با پیشرفت سرعت این فرآیند امکان این را برای تولید انبوه قطعات به وجود آورده است.

بلا شک دیری نمی پاید که تولید کنندگان از هزینه های سنگین و زمان بر قالب سازی دور می شوند و از پرینترهای سه بعدی در صنعت خود استفاده می کنند.

استودیو طراحی و ساخت اشکان پیش گام در امر تکنولوژی چاپگر سه بعدی در کشور می باشد و این افتخار را دارد تا با واحدهای صنعتی به تولید انبوه بپردازد و علاوه بر آن همکاری با چندین پزشک حاذق و مشاوره گرفتن از آن ها را برای پیشبرد اهداف خود به کار گیرد.

فک با پرینتر سه بعدی

فک با پرینتر سه بعدی

پرینتر سه بعدی در صنعت

پرینتر سه بعدی در صنعت

 

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟ Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday