اسکن سه بعدی،طراحی،پرینت سه بعدی

اسکن سه بعدی،طراحی،پرینت سه بعدی

اسکن سه بعدی،طراحی،پرینت سه بعدی

سه فعالیت برای رسیدن به مقصود، اسکن سه بعدی،طراحی،پرینت سه بعدی

برای ساخت و تولید قطعه جدید با توجه و ایده گرفتن از نمونه ی موجود آن که به اصطلاح مهندسی معکوس گفته میشود سه فرآیند با تخصص باید انجام شود.

  1. اسکن سه بعدی : در ابتدا شما با استفاده از اسکنرهای سه بعدی ابعاد دقیق قطعه مورد نظر خود را با توجه به دقت لنز اسکنر سه بعدی به دست می آورید. در اصطلاح مهندسی شما “ابر نقاط” قطعه خود را خواهید داشت(در این مرحله اسکن سه بعدی با دقت 50 تا 100 میکرون در استودیو طراحی اشکان انجام میشود)
  2. طراحی : پس از به دست آوردن ابر نقاط دقیق قطعه خود طراحی و مدل سازی را در نرم افزارهای سه بعدی صنعتی :سالیدورک یا کتیا (Slodwork,Catia) ،آغاز می شود و تغییرات دلخواه خود را روی نمونه اولیه ایجاد میکنیم. در این مرحله نکاتی حائز اهمیت باید رعایت شود، که مهمترین آنها جا نمایی پیچ های قطعه مورد نظر یا گام رزوه موجود در قطعه اصلی است.

    ایجاد مدل سه بعدی

    ایجاد مدل سه بعدی

  3. پرینت سه بعدی : در این مرحله شما فایل سه بعدی طراحی شده خود را خروجی STL گرفته با استفاده از نرم افزارهای سه بعدی Gcode آن را می گیرید و فرآیند چاپ سه بعدی را انجام می دهید.

سه مرحله کاملا تخصصی برای مهندسی معکوس و رسیدن به هدف مورد نظر خود را با متخصصین استودیو طراحی و مدل سازی اشکان به سر انجام برسانید.

 

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟ Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday