ساخت قطعات خودرو داخلی و خارجی

ساخت قطعات خودرو داخلی و خارجی

اسکنر سه بعدی چیه؟

اسکنر سه بعدی ابزاری است که به کمک آن میتوان اطلاعاتی را از شکل ظاهری و نمای خارجی یک قطعه بدست آورد این تکنولوژی یکی از سریع ترین و ساده ترین راه های دریافت اطلاعات از فرم و شکل یک قطعه است . این اطلاعات در نهایت به مدلی سه بعدی از قطعه مورد نظر مانند ساخت قطعات خودرو داخلی و خارجی میشود

هدف یک اسکنر سه بعدی عمدتا تولید یک مدل اولیه است این مدل اولیه از ابرنقاطی شامل سطح و فرم ظاهری قطعه مورد نظر تشکیل شده است.

کار پرینتر سه بعدی چیه ؟!

بسیاری از کالاهای بزرگ که شاید هرگز تصور آنرا تصور نکنیم با چاپگر های سه بعدی ساخته شده اند. از املاک و مستغلات آن گرفته تا اجزای بدن! از ساخت اسباب بازی و کارت ویزیت تا استفاده از این فناوری بزرگ در جراحی زیبایی و ساخت قطعات خودرو داخلی و خارجی

در نهایت بسیاری از محصولات بوده اند که وجود خارجی نداشتند اما با استفاده از پرینتر های سه بعدی به واقعیت تبدیل شده است. اگرچه ممکن است صحبت های زیادی درباره اتومبیل های پرینت سه بعدی شنیده شده باشد، اما تا قبل از ساختن خودرویی با این تکنولوژی کاملا ایده ای دور از ذهن بوده است.

با پیشرفت فناوری چاپ سه بعدی ، این تکنولوژی کم کم نقش پر رنگ تری در صنعت ایفا خواهد کرد و شاید در آینده ای نه چندان دور پرینت سه بعدی به یک دستگاه تولید کننده اصلی برای قطعات تبدیل شود.

مهندسین می‌توانند با چاپ سه‌بعدی نمونه قطعات با حجم کم، بررسی‌های لازم را دقیق‌تر انجام داده و از تولید و اشتباهات مکرر جلوگیری کنند. چاپ سه‌بعدی موانع نوآوری در تولید را می‌شکند و حرکت در راستای تولید با اطمینان را سرعت می‌بخشد.

پرداخت و رنگ

بعد از اتمام پرینت برای تمیز تر شدن و زیبایی بیشتر کار پرداخت و رنگ را انجام میدهیم که پرداخت اولویت دارد.در پرداخت برای صاف و صیقلی شدن کار از سوهان و سمباده استفاده میشود.

نمونه کار

ساخت قطعات خودرو داخلی و خارجی

روی کار

ساخت قطعات خودرو داخلی و خارجی

پشت کار

همکاری با ما

گروه معماران ورسک با بهترین امکانات و پرینتر سه بعدی در ساخت قطعات خودرو داخلی و خارجی فعالیت میکند

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09357671699 در تماس باشید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟ Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday