شمع سازی با پرینتر سه بعدی

شمع سازی با پرینتر سه بعدی

پرینت سه بعدی چیه؟

چاپ سه بعدی یا ساخت مواد افزودنی فرآیندی است برای ساخت اشیا solid جامد سه بعدی از یک پرونده دیجیتال. ایجاد یک شی چاپ شده سه بعدی با استفاده از فرآیندهای افزودنی حاصل می شود. در یک فرآیند افزودنی ، یک شی با تخمگذار لایه های پی در پی مواد تا ایجاد جسم ایجاد می شود.

امروزه ، پیشرفت هایی در زمینه پزشکی احیا ، زیست شناسی سلول های بنیادی بزرگسالان ، تولید افزودنی (چاپ سه بعدی) و فناوری رایانه باعث شده است که چاپ بیوپلی بتواند قطعات بدن انسان از جمله پوست چند لایه ، استخوان ، پیوند عروقی ، آتلچه های نای ، بافت قلب و ساختارهای غضروفی – و حتی اندام ها را تولید کند.

قالب های شمع به چه کاری میاد؟؟

از قالب های سیلیکونی می توان برای ریختن مواد مختلفی از جمله رزین های پلی اورتان ، پلی استر و اپوکسی ، کف پلی اورتان ، گچ ، موم ، بتن ، فلزات با ذوب کم و .. استفاده کرد.

رزین های پلی اورتان و پلی استر – همانطور که در بخش قبلی ذکر شد ، لاستیک های سیلیکون به طور کلی بهترین گزینه برای ریخته گری این مواد هستند. از بالای 100 قسمت می توان در این قالب ها ریخت. اگر فقط به 10-20 قطعه ریخته شده احتیاج دارید ، می توانید از لاستیک قالب پلی اورتان ارزان قیمت استفاده کنید.

شمع سازی با پرینتر سه بعدی

امروزه ، بیشتر شمع ها از موم پارافین ، محصول جانبی تصفیه روغن ساخته می شوند. شمع سازی با پرینتر سه بعدی همچنین می توانند از موم میکروکریستالی ، موم زنبور عسل (محصول جانبی مجموعه عسل) ، ژل (مخلوطی از پلیمر و روغن معدنی) یا برخی از واکس های گیاهی (به طور کلی نخل ، carnauba ، bayberry یا موم سویا) تهیه شوند.

اگر کیفیت خوبی داشته باشید ، تجارت شمع سازی می تواند یک تجارت بسیار سودآور باشد. … همچنین ، سود حاصل از فروش شمع در بالاترین سطح قرار دارد. بهترین قسمت این کار این است که می توانید آن را با کمترین هزینه و یا بدون پول شروع کنید. هزینه تولید نیز بسیار کم است و هزینه زیادی را به همراه ندارد.

این شمع سازی با پرینتر سه بعدی مدل شمع  را با بالا ترین کیفیت متریال از ما خریداری کنید

برای اطلاعات بیشتر با شماره 09357671699 در ارتباط باشید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟ Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday