ماکت سازی ویلایی ورسک

ماکت سازی ویلایی ورسک

ماکت سازی چیست؟

ماکت که به آن مدل نیز گفته می شود، یکی از ابزارهای کار مهندسان است و نمونه ای سه بعدی از یک طرح است که با توجه به نیاز در مقیاس مورد نظر ساخته می شود. ماکت ها ارائه دهنده یک طرح، محصول یا ایده هستند که برای ارائه مفاهیم به متخصصین یا کارفرمایان به روش ساده و قابل فهم ساخته می گردند. ماکت سازی ویلایی برای درک بهتر، مطالعات، نمایش، پرزنتیشن، جلب سرمایه گذاری، اخذ مجوز و بازاریابی و فروش ساخته می شوند.

در ماکت سازی ویلایی از متریال های مختلفی مثل مقوا، قطعات چوب، یونولیت، فوم و فوم برد استفاده می شود. کاربرد ماکت ها در معماری، طراحی داخلی، طراحی غرفه و طراحی صنعتی بسیار زیاد است. کار ساخت ماکت اولیه یا اتود را تقریبا هر کسی که به اصول اولیه ماکت سازی آگاه باشد، می تواند انجام دهد، اما در راستای ساخت ماکت های پر جزییات یا همان ماکت های نهایی ، معمولا ماکت سازهای حرفه ای و شرکت های ماکت سازی که تخصصشان این است، فعالیت دارند.

ما کارآمدترین روش ساخت را تعیین خواهیم کرد تا از نظر ظاهر ، دوام و زمان اتمام بهترین نتیجه را داشته باشیم. فرآیند ساخت اغلب تعیین می کند که ابتدا کدام قسمت از مدل ساخته شود.

پرینت سه بعدی

فرایند نرم افزاری و سخت افزاری پرینتر های سه بعدی خیلی شبیه سی ان سی های سه محوره است اما به جای روش کاهشی از روش افزایشی استفاده می کنند. نوک نازل دستگاه ماده ی سازنده حجم را در لایه های قابل تنظیم در سه محور مختصاتی روی هم قرار می دهند. نمونه های متداول و به روز تر که خروجی بسیار مقاومی دارند، پلاستیک های صنعتی را به حالت نیمه مایع درآورده و بکار می برند. نمونه هایی که با این روش ساخته می شوند نیز مانند خروجی ابزار های تراش امکان پرداخت شدن و قالب گیری برای تولید در تعداد زیاد دارند.

استودیو طراحی و ساخت اشکان خدمات اسکن سه بعدی از مدل و تجهیزات موجود شما را ارایه می نماید.

ماکت سازی

طراحی

برای اطلاعات بیشتر با شماره 09357671699 در ارتباط باشید
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟ Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday